Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą wysyłać wiadomości, zerejestruj or zaloguj
PLN 1039
Cel:
donation thermometer
donation thermometer
PLN 1322,71
Obecnie:
donation thermometer
127%
Aktualizacja
10.02.2020
Dzisiaj4
Wczoraj85
Ten tydzien89
Ten miesiąc1832
Ogółem414546

wtorek, 27, październik 2020
ZASADY KLANU SBSP
 

 

I. ZAŁOŻENIA KLANU


1.Podstawowym celem klanu jest gra w miłej i kulturalnej atmosferze, która ma nam sprawiać przyjemność i zadowolenie oraz dać relax po ciężkiej pracy.
2.Dążenie do sparingów z innymi klanami i podnoszenie swoich umiejętności w grze zespołowej.
3.W sprawach spornych komunikujemy się na TS3, steam cheat lub forum klanowym nie na forum publicznym.
4.Klan [SBSP] nie był, nie jest i nie będzie organizacją wojskową, paramilitarną czy polityczną.
5.Wszelkie rasistowskie, wulgarne czy obraźliwe wypowiedzi oraz ich rozpowszechnianie są zabronione.
6.Prowadzenie rekrutacji do innego klanu, stowarzyszenia lub organizacji jest zabronione.

II. WSTĄPIENIE DO KLANU

1.Wstąpienie do klanu odbywa się po przez złożenie pisemnej aplikacji na stronie klanu, oraz uzyskanie jednomyślnego poparcia wszystkich klanowiczy.
2.Posiadanie aktywnego konta email oraz słuchawek z mikrofonem i aktywnej aplikacji team speak 3.
3.Ukończony wiek (min. 20lat)
4.Gotowość płacenia składki klanowej. Składka może być płacona w dwóch ratach do 30 maja i druga do 30 listopada.
5.Akceptacja regulaminu klanu.

III. PRAWA KLANOWICZA

1.Prawo do noszenia tagu klanowego i godnego reprezentowania klanu na naszym oraz innych serwerach.
2.Pilnowania porządku na serwerze po przez eliminowanie graczy łamiących zasady serwera.
3.Udzielania pomocy graczom , którzy odwiedzili nasz serwer po raz pierwszy.
4.Eliminowanie przejawów nienawiści, rasizmu czy wulgaryzmu przez usuwanie gracza z serwera.
5.Zgłaszanie wniosków tyczących awansów, zakupu gier,serwerów, nowelizacji lub innych w formie pisemnej na forum klanu.
6.Uczestnictwa w treningach i pojedynkach klanowych.(w przypadku większej ilości zgłoszeń decyduje ich kolejność).
7.Wpływanie na rozwój serwera i klanu.
8.Możliwość uzyskiwania awansów oraz funkcji w klanie.
9.Możliwość przejścia do rezerwy na wniosek klanowicza (przejście do rezerwy nie zwalnia od płatności składek klanowych) okres przebywania w rezerwie max. 6 miesięcy.

IV. OBOWIĄZKI KLANOWICZA

1.W przypadku zauważenia stosowania przez gracza zabronionych usprawnień, powiadomienie Radę Starszych w celu zablokowania gracza na serwerze.
2.Każdy klanowicz ma obowiązek brać czynny udział w życiu klanu ( konkursy , aktualności, aktualizacje ).
3.Obowiązek terminowego płacenia składki klanowej (w przypadku nie wpłacenia składki klanowicz zostanie usunięty z klanu).
4.W przypadku popełnienia pomyłki przepraszamy gracza , który został niesłusznie upomniany.
5.Grając na innych serwerach stosujemy się do zasad tam panujących.
6.Kontrowersyjne sytuacje - kiedy nie mamy 100% pewności rozpatrujemy na korzyść gracza.
7.Dłuższe nieobecności informujemy pisząc post w dziale nieobecności/absencje.

V. TRENINGI I SPARINGI

1.Termin treningu jest ustalany przez wszystkich klanowiczy.
2.Uczestniczenie w treningu jest obowiązkowe.(minimum 1 trening w miesiącu)
3.Nieobecności na treningu muszą być zgłaszane na ts lub forum klanu.
4.W meczach mogą uczestniczyć członkowie, którzy brali aktywny udział w treningach.(decyduje kolejność zgłoszeń i ilość odbytych treningów)

VI. SKŁADKA KLANOWA

1.Składka klanowa ustalana jest na podstawie sumy kosztów podzielonych przez ilość klanowiczy.
2.Składka klanowa pokrywa następujące pozycje:
- utrzymanie hostingu i domeny.
- utrzymanie 2 serwerów z grami - (Tactical crouch only i Tactical crouch dlc maps).
- utrzymanie serwera treningowego.
- utrzymanie serwera TS3.
- fundusz nagród.
- konserwacja i naprawa konsoli sterującej (w przypadku awarii).
3.Dwa razy w roku będzie zamieszczane rozliczenie finansowe klanu na forum klanowym.
4.W przypadku rozwiązania klanu i opłaceniu należności finansowych klanu nadwyżka finansowa zostanie przekazana instytucji pożytku publicznego a rozliczenie zamieszczone na forum klanowym.
5.w przypadku rezygnacji z klanu wpłacona składka nie będzie zwracana.

VII. DEGRADACJA I RELEGACJA Z KLANU

1.Usunięcie z kalnu może nastąpić w przypadku rażącego naruszenia regulaminu klanu.
2.Dłuższe nieobecności w grze i forum (brak takiej informacj powyżej 30 dni skutkuje usunięciem z klanu).
3.Nieobecności na zebraniach i treningach skutkują degradacją o 1 stopień.
4.Wulgarne lub obraźliwe teksty umieszczane na forum klanowym skutkują wydaleniem z klanu.
5.O awansach i degradacji decyduje Rada Starszych na wniosek Rady Adminów.
6.Wszystkie wnioski ,postulaty czy propozycje kierowane do Rady Starszych muszą uzyskać aprobatę większości klanowiczy(min.51%).
7.W wyjątkowych sytuacjach na pisemny wniosek klanowicza kierowany do Rady Starszych można dokonać odstępstwa.

 


Stopnie w klanie SBSP:

1. Rekrut
2. Moderator
3. Admin
4. Full Admin
5. Senior Admin