Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą wysyłać wiadomości, zerejestruj or zaloguj
PLN 1039
Cel:
donation thermometer
donation thermometer
PLN 1322,71
Obecnie:
donation thermometer
127%
Aktualizacja
10.02.2020
Dzisiaj5
Wczoraj103
Ten tydzien476
Ten miesiąc1602
Ogółem414316

sobota, 24, październik 2020

Zasady pojedynków i sparingów między klanami.

Pojedynek odbywa się na 3 mapach ustalonych przez dwie strony.
Dwie mapy wybierają gospodarze a jedną goście.
Gra toczy się albo do ustalonej ilości punktów lub do limitu czasu.
Można grać dwie rundy na jednej mapie lub tylko rotacyjnie trzy mapy
dopuszczone są 2 zmiany składu osobowego pomiędzy restartami map.
Można również grać inne tryby rozgrywek lub tylko Team Deathmach,
to tylko kwestia uzgodnienia między klanami. Poruszamy się tylko w pozycji crouch,
dozwolone jest stanie za przeszkodą. Jako, że kampienie jest pewną formą taktyki
drużyn, dopuszcza się kampienie, dozwolone są również spawnkille. Natomiast
poruszanie się z przycelowaniem w pozycji stojącej jest całkowicie zabronione.
Poniżej 50% stanu osobowego drużyny, drużynie przeciwnej jest przyznany walkower (3:0).
Zwycięzcę pojedynku wyłoni końcowa suma wszystkich zdobytych punktów w trakcie rozgrywki.             Wszelkie protesty będą rozpatrywane w ciągu 2 tygodni po zakończeniu meczu,
oraz po dostarczeniu dowodu w postaci video.

I. Wyposażenie:
– C4
– Claymore
– Flara taktyczna
II. Taktyczna
– granat fosforowy
– granat błyskowy
– granat ogłuszający
– gaz nova
III. Ofensywna
– granat odłamkowy
– semtex
IV. Dozwolone klasy/perki
1. Atut I
– duch
– przeciw odłamkowy
2. Atut II
- dozwolone wszystkie klasy
3. Atut III
- haker
- ninja
V. Dodatki
- zabronione granatniki podlufowe
- celownik IR
- strzelby podlufowe/ masterkey
- reszta dozwolona np: tłumik, powiększony magazynek, itp...
VI. Broń
- wszystkie karabiny szturmowe
- wszystkie pistolety maszynowe
- wszystkie lkm
- wszystkie karabiny snajperskie
- dozwolona broń dodatkowa: kusze, pistolety, tomahawki, noże balistyczne
- wszystkie wyrzutnie są zabronione 
VII. Seria ofiar
– seria ofiar jest automatycznie wyłączona
VIII. Skład
– 9 graczy w drużynie
– jeden snajper na drużynę
– jeden CKM
– tryb obserwatora jest wyłączony
– brak możliwości zastępstw w trakcie odbywania meczów
IX. Walka
– zabrania się odbiegania od granatów i ognia bezpośredniego
– zabrania się bunny hopping ( ustawicznego podskakiwania, przeskakiwania)
- zabrania się prone (przejścia do pozycji leżącej w trakcie wymiany ognia)
- z przyczyn technicznych gracz może opuścić grę, ale tylko on może w trakcie trwania                                       rozgrywki  powrócić do gry

X. Gotowość
– Drużyny po ustaleniu swojej taktyki gry zgłaszają swoją gotowość do gry ,
następuje szybki restart i gracze łączą się do ustalonych drużyn i rozpoczyna się gra.

Zasady obowiązują od 11 - 05 - 2014